lördag 5 juni 2010

SPÅR & SANDIG DATE MED ARJUNA & MADDE

I tisdag var vi iväg o spårade med hundarna, det gick kanon för alla =), fick tyvärr inte protokollet med mig utan det skulle skickas så jag skriver indet snart =).
Luke o spårar, tur att man har en stark hund som orkar dra upp en för alla berg =)
Man måste ju kissa i spåret oxå, hmmmm
Luke är mest noggrann när det är svårast...
Leia är snabb som tusan i spåret, lilla vesslan =)
Det var super varmt i skogen så hon fick stanna o dricka
Jade gick som vanligt ett litet träningsspår, hon är ju bara =) 7,5 månader.
Mina skrattande ridgar =)
Senare på dagen mötte jag o Leia o Jade upp snyggingen Arjuna med sin underbara matte Madde i sandtaget så de fick rusa av sig ordentligt i ett sand race =)
Flickorna var först upp =)
Långtungan Jade =)
Vårat trevliga sällskap, Madde & Arjuna
Flickorna bus med Arjuna i bakgrunden =)
Brunnäsan Jade står på span...
Kom igen nu ra matte, släng ner en köttbulle!!!
She is flying =)
Tjohooooo!!!
Lite trött är man nog....
men lite till pallar jag ;)
Du kan inte ta mig......
Arjuna
Matte grisen Arjuna =)!
Jade busöra =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar