fredag 6 augusti 2010

AGILITY & BAD

I dag drog vi till agility banan med hundarna o efteråt fick de bada, var ju så pass varmt för dom i dag! Hundarna tycker att de är superkul på agility banan & självklart att bada & simma runt i vattnet =)! här kommer lite bilder från i dag, de börjar med Luke på agility banan =)
Luke i full fart på agility banan =)
De här är ju buskul ju =)
Rock n Roll =)
Pillan tycker oxå de här är buskul =)
Stora Luke i lilla hålet =), japp han fastnade inte =9
Hoppa kan han-Luke =)
Här försöker jag träna in KRAM, men Luke är lite snabb =) & stor Hi hii
Lilla brun näsan Jades tur....
Vad ska jag göra nu? Kan jag inte bara stå här & få godis =)?
Lite lydnads öviningar emellan =) Bra med kontakt ju =)
Ligg kan jag oxå lilla Jadisen =)
Nu fortsätter vi med balansen...
Nu börjar jag bli lite trött matte =)
Här är det andra bullar, Leia äääääälsaaaar agility, hon kan hålla på hur länge som helst men inte husse & matte =)
Här sitter det inte fast, Skepp o hoj =)
Igenom , vad händer nu ra?
Jump =) men var är husse???
Här!!!! Duktiga Leia =), får belöning =) & sen drar vi o badar =)
Wohoooo säger Jade =)
Luke attackerar Jidde & köttbullarna som är kvar =)Buuuusss!
Kommer ni eller??
Leia är en riktig stenklättrare =)
bara sååå Under =) Evergraces Most Wanted Meia men våra LEIA =)
Bobban äääälskar vattnet =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar